Sizin için 90+ forum ve 15+ dizinde tanıtımınızı yaparım

 

  • Ben Kimim?
Merhabalar, ben Emre kucuk. Bir çoğunuz beni çoğu internet sitesinde Emre KRMN olarak görmüşsünüzdür. Kendimi sürekli gelişiyor ve geliştiriyorum :)

  • Hizmet Hakkında?
Bu hizmet ile internet sitelerinizin tanıtımlarını sizler yorulmadan bizzat kendim manuel olarak 90+ forum ve 15+ dizinde tanıtıyorum. Bu sayede hem internet sitenizin popülerliği artıyor hem de bir üst sıralara çıkmaya hak kazanıyorsunuz. Bu tanıtım sonrasında internet sitelerinizin hem site değerleri yükselir hem de arama motorlarında üst sıralara yükselişe geçersiniz. Bu hizmeti herkese tavsiye ediyorum.

  1. Türkçe Forum Tanıtım Hizmeti
  2. 90+ Forum Tanıtımları 
  3. %100 Türkçe Forumlar
  4. Aktif Kullanılan Trafiği Olan Forumlar
  5. Site Tanıtımlarına izin veren Yasal Forumlar


  • Müşteriden İstediğim Bilgiler
Sizlerden/müşteriden istediğim bilgiler şöyle; bu hizmeti almadan önce bana mesaj atmanız gerekli ki bende sizler için ön hazırlık yapayım. Gerekli forumları kontrol edeyim, size özel zaman ayarlayayım :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google, Kullanıcılar Kürtaj Kliniklerini Ziyaret Ettiğinde Konum Verilerini Otomatik Olarak Silecek

Hareketli resimler